The Effects of the Curriculum Policy of the Mais Inglês MT Program on High School Students' Learning
Abstract
This paper does not include an abstract.
References
BALL, Stephen. Reformar escolas/reformar professores e os terrores da performatividade. Revista Portuguesa de Educação, Braga, v. 15, n. 2, p. 3-23, 2002.
BIESTA, Gert. Boa Educação na Era da Mensuração. Tradução Teresa Dias Carneiro. Cadernos de Pesquisa, V. 42, nº147, p. 808-825. Disponível em: [link]. Acesso em: 05 de junho de 2024.
BIESTA, Gert. Para além da aprendizagem: Educação democrática para um futuro humano, autêntica, 2012.
LOPES, Alice Casemiro. MACEDO, Elisabeth. Teorias de currículo. São Paulo: Cortez, 2011
BIESTA, Gert. Boa Educação na Era da Mensuração. Tradução Teresa Dias Carneiro. Cadernos de Pesquisa, V. 42, nº147, p. 808-825. Disponível em: [link]. Acesso em: 05 de junho de 2024.
BIESTA, Gert. Para além da aprendizagem: Educação democrática para um futuro humano, autêntica, 2012.
LOPES, Alice Casemiro. MACEDO, Elisabeth. Teorias de currículo. São Paulo: Cortez, 2011
Published
2024-11-11
How to Cite
HARTMANN, Kerzi Samary de Olinda Custodio.
The Effects of the Curriculum Policy of the Mais Inglês MT Program on High School Students' Learning. In: POSTERS - EDUCATION SEMINAR (SEMIEDU), 32. , 2024, Cuiabá/MT.
Anais [...].
Porto Alegre: Sociedade Brasileira de Computação,
2024
.
p. 146-149.
DOI: https://doi.org/10.5753/semiedu_estendido.2024.32507.
